23 maart 2009

100.....101



Ja, mensen, het is waar wat Frans in zijn weblog schrijft: ik stop er voor een poosje mee. Na 100 bijdrages aan het nieuwe Accountancynieuws houd ik het een tijdje voor gezien. En nee, er is echt niets met mij aan de hand. Jan Wietsma belde mij al bezorgd op en ik heb ook al de nodige verontruste mailtjes ontvangen. Dat ik er misschien de laatste tijd inderdaad wat slechter uitzie, heeft niet met mijn gezondheid te maken, maar met mijn streven om er een aantal kilootjes af te krijgen.

Ik ga met sabbatical, zoals u in mijn laatste bijdrage heeft kunnen lezen. Virtueel wel te verstaan, omdat we het bij Alfa van de zomer veel te druk hebben met een groot aantal ICT-projecten. Ik heb de nodige internationale contacten en ga hen vragen wat zij merken van de kredietcrisis en welke blik zij op de toekomst hebben. Volgens mij levert dat voldoende lezenswaardige stukjes op. Tot slot: Annemarie, Frans en Ernst-Jan, bedankt voor de ingelijste gepersonaliseerde voorpagina en de mooie woorden die daarop stonden. Wees niet bang, ik kom echt terug.

Geen opmerkingen: