2 oktober 2009

Jobs is terug




Het is al weer even terug (maar in mijn vorige blog heeft u kunnen lezen dat ik wat achter loop), maar onlangs maakte Jobs zijn rentree. Dat was natuurlijk waar iedere Apple freak op had zitten wachten en we hoopten natuurlijk met zijn allen op heel veel nieuw mooi speelgoed. Dat viel een beetje tegen, maar ja, Jobs was wel weer terug. Ik ben wel heel erg geschrokken, want hij had wel een jasje uit gedaan en dat kon die veel dikkere coltrui echt niet verhullen. Hij vertelde over zijn levertransplantatie en hoe dankbaar hij daarvoor was. Hij riep ook iedereen op om orgaandonor te worden. Ik hoop van harte dat Steve zich naast veel mooie nieuwe producten ook gaat inzetten voor orgaandonatie. Ik denk aan iets in de trant van als je je Ipod wil activeren, dat je eerst een formulier voor orgaandonatie ziet of zo. En ik hoop dat hij dan een keertje een lezing komt geven in Nederland. Ik heb nog wel wat tips voor hem. We hadden hier in Nederland ooit een klein irritant mannetje, die ons er van bewust maakte dat er iets moest gebeuren op het gebied van orgaantransplantatie. Helaas overleed hij veel te jong, maar hij liet ons een brutaal omroepje na dat een aantal jaren weer de aandacht vroeg voor orgaandonatie door iedereen verschrikkelijk in de maling te nemen. Meerdere malen beloofde de politiek beterschap en maatregelen, maar er gebeurde helemaal niets. Maak daar maar een mooie presentatie van en dan alle politici op de eerste rij om te vragen of ze nog ooit van plan zijn om er iets aan te doen. Zo niet, dan weet ik wel welke Ipod als volgende moet ontploffen.

Geen opmerkingen: