20 februari 2009

ARJEN VAN DER KIEFT BEHAALT GOUD OP 5000 METER!




Arjen van der Kieft, één van de leden van het Alfa schaatsteam, neemt op dit moment deel aan de Winter Universiade in Harbin, China. Arjen reed afgelopen vrijdag de 5000 meter en behaalde daarmee een gouden medaille!

Hieronder een stukje uit zijn nieuwsbrief:

“Ik reed een vlakke race in een tijd van 6:29.94, de winnende tijd, een Winter Universiade Record én een nieuw Baanrecord! Na deze rit natuurlijk de prijsuitreiking, daarna de persconferentie en de antidoping controle.

Zo’n beetje alle Chinezen op de ijsbaan wilden met de medaillewinnaars op de foto. Terug in het atletendorp kreeg ik natuurlijk een hoop felicitaties van de overige ploegleden en andere deelnemers van de Winter Universiade.

Na het eten, douchen en massage zit ik dit bericht te schrijven met de samenvatting op tv op de achtergrond, waar ik mezelf nog een keer voorbij zie komen! Op 25 februari zal ik starten op de 10.000m en daar wederom voor verbetering van Innsbruck gaan, daar behaalde ik zilver.”

Arjen heel veel succes aanstaande woensdag!!!!!

Voor meer informatie over de Winter Universiade, kijk ook op www.harbin2009.org. Of neem een kijkje op de website van Arjen www.arjenvanderkieft.nl.

We zoeken overigens nog steeds sponsoren voor het Alfa schaatsteam.

Geen opmerkingen: