6 januari 2009

Telepathie


Soms heb ik het idee dat Jan Wietsma en ik een beetje telepathisch met elkaar verbonden zijn. Het komt namelijk niet zelden voor dat we dezelfde ideeën hebben voor artikelen en ook de onderwerpen op onze weblogs raken elkaar vaak dicht. Jan en ik hebben hier geen probleem mee; het is juist een extra inspiratiebron. Laatste voorbeeld is dat Jan in zijn laatste blog melding maakt van een nieuwe lay-out voor zijn weblog en dat ik daaraan ook net de laatste hand aan het leggen was. Hier dus de preview van het weblog van Jan en hier de preview voor mijn nieuwe weblog. Jan goes black en ik verlaat het zwarte juist weer een beetje en ga meer richting groen. Misschien een beetje geïnspireerd door ‘De toekomst is groen’ van Thomas Freedman. In mijn volgende blog zal ik nog wat technische dingen uitleggen over hoe de Web 2.0-elementen van de website in elkaar zitten.

Geen opmerkingen: