11 juli 2008

Life hacking: elke dag je inbox leeg


Kunt u het zich voorstellen, iedere dag weer je inbox leeg? Met een opgeruimd gevoel naar huis en geen mailstress meer? Utopie? Totdat ik laatst op lifehacking Taco Oosterkamp zag die op basis van Getting Things Done van David Allen een methode heeft ontwikkeld om iedere dag je mailbox leeg te krijgen. Je kunt bij Taco op cursus, maar hij heeft nu ook een boek geschreven waarin zijn methode heel goed wordt uitgelegd. Zelf werk ik nu een kleine twee weken met deze methode en ik moet toegeven dat ik iedere dag weer mijn mailbox leegkrijg. Mijn lijst met taken is wel langer geworden, maar het lukt om een beter overzicht te krijgen en veel minder in het hoofd. Meer weten over Taco’s werkwijze? Kijk dan op http://www.meereffect.nl/

Geen opmerkingen: