2 november 2007

Accountancynieuwsdag II

Hij is al weer voorbij, de Accountancynieuwsdag. Moe maar voldaan lig ik op de bank en laat de dag nog even aan mij voorbij trekken, heel veel indrukken opgedaan. De winnaar van de AN-prijs, een leuk jong kantoor met enthousiaste medewerkers. Ik ben alleen die jongedame vergeten te bedanken die er in slaagde dat mijn uitstapje naar Hyves ging lukken. Bedankt Ina! Eens even kijken of je nu virtueel vriendjes met mij wil worden. Veel handjes geschud van mensen die ik al weer een tijdje niet had gezien: Eddy, Erick, Rob, Jan, Casper, Frank, Marina, Kees, Kees,Herman……………….en natuurlijk nog veel meer. Ondanks alle virtuele werelden toch weer eens leuk om al die mensen in levende lijve te zien. Steeds vaker hoor ik dat een beurs of congres in het huidige internettijdperk zijn langste tijd heeft gehad. Maar het persoonlijk even een aantal mensen zien, blijft hopelijk toch bestaan. Ik kan mijzelf helaas niet klonen, want ik was graag toch ook langs gegaan op de Sprout ChallengerDay. Hier presenteerden zich volgens de aankondigingen een aantal ondernemers die het opnemen tegen de gevestigde orde. Ook de opzet was spannend gemaakt, met onder andere speed dating. En dan was er vandaag ook nog de Spits carrièredag, waar natuurlijk ook weer aandacht was voor de accountancybranche. Idee voor volgend jaar om dit alles nu eens samen te laten komen; spannende ondernemers, spannende accountants en potentiële werknemers. Dan hoef ik me ook niet te klonen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Graag gedaan hoor. Ik kan u in ieder geval ook een compliment geven qua toespraak. Wij hebben het er op het kantoor nog veel over gehad vandaag..de hyves..nogmaals een leuke dag.

Met vriendelijke groet,

Ina van der Kolk