3 november 2008

Countdown



Nog een paar nachtjes slapen en dan is de Accountancynieuwsdag. Ik heb de eer om hem dit jaar weer af te sluiten, en nee, ik ga nog niet verklappen wat ik ga vertellen. De afgelopen week tijdens de vakantie druk bezig geweest om de presentatie in elkaar te zetten. Overweging is natuurlijk: hoe ga je in op de actualiteit? Want het is nu zo turbulent, dat er morgen iets kan gebeuren waardoor je je presentatie toch weer moet aanpassen. De afgelopen week dus veel gelezen, veel video’s en foto’s bekeken. De muziek stond deze zomer al vast, die hoeven we gelukkig niet meer aan te passen, deze blijft toepasselijk. Dit jaar wil ik ook een paper schrijven over de achtergrond van de presentatie. Probleem is namelijk dat mensen in zo’n grote zaal niet mee gaan zitten schrijven, dus de achtergrond van de presentatie wil ik graag wat uitvoeriger voor u beschrijven. U snapt, dit is geen uurtje werk, maar het is en blijft natuurlijk gewoon leuk om te doen. Ik hoop wel dat die verkoudheid dan weg is, want ik zit nu een beetje snotterend achter mijn PC.

Geen opmerkingen: