25 november 2008

50?



Het is weer even stil geweest, heb even de aandacht bij het thuisfront gehad. Mijn oudste zoon heeft zijn eerste certificaat Engels gehaald van de Cambridge University en dat kreeg hij afgelopen donderdag uitgereikt. Moment om even trots te zijn. Vandaag kwam de jongste thuis met zijn diploma van kern drie van lezen. Nog een moment om even trots te zijn. Toen we de laatste afgelopen vrijdag van school af kwamen halen, feliciteerde de juffrouw mijn echtgenote met haar eenenvijftigste verjaardag. Gelukkig is ze 10 jaar jonger, maar mijn jongste zoon had het erg overtuigend gebracht. Toen ik vanochtend op kantoor kwam was mijn hele kamer versierd met vlaggetjes met 50. Niet dat ik jarig ben en ik ben ook nog 10 jaar jonger. Het is mij helemaal ontgaan waarom dit nodig was, maar we zijn intern aan het verhuizen, dus misschien dat iemand even iets kwijt moest.

Nu voel ik mij vandaag wel 50, want ik heb een verkoudheid die weer aan het oplaaien is. Ik hoop maar dat-ie morgen voorbij is, want dan moet ik 360 ZZP-ers toespreken op de themadag wet- en regelgeving van de Kamer van Koophandel. Gelukkig is er een collega die het inhoudelijke stuk doet, ik kan me beperken tot de rol van gastheer. Voor de rest zit ik middenin een selectie van een nieuwe accountant. Ook eens leuk om aan de andere kant van de tafel te zitten en te zoeken naar de grote verschillen. Van alle partijen in ieder geval een zeer mooi boekje ontvangen, glossy, kleur, ja, in een prospect wordt wel geïnvesteerd. Woensdag ga ik samen met een van onze leden van de Raad van Commissarissen alle partijen ontvangen en proberen wij tot een conclusie te komen. Sterkte collega’s, ik ga er namelijk wel vanuit dat jullie natuurlijk mijn weblog lezen.

Geen opmerkingen: