7 januari 2008

welkom 2008


Welkom,

Zoals u ziet hebben we de boel de afgelopen weken wat verbouwd en Accountancyvisie is nu echt Web 2.0 geworden. In plaats van het weer, hebben we rechtsboven nu een klok opgenomen en daaronder de historie van oude weblogs in chronologische volgorde en op basis van zoekwoorden. Daaronder dan weer het laatste nieuws, verzorgd door mijn eigen vertrouwde Accountancynieuws. Onderaan dan nog een verwijzing naar diverse accountancywebsites en innovatieve sites. Tot slot helemaal onderaan een diavoorstelling met alle foto’s van de India en China reis van het afgelopen jaar.

Zoals al eerder aangegeven, is de website 2.0, dus de menubalken rechts klappen in en uit en vaak ziet u bij een link naar een ander website een klein tekstballonnetje. Klikt u daarop, dan ziet u een preview van de onderliggende website. Het is Web 2.0, dus alles is nog een beetje Beta, maar dat lossen we in de komende weken wel op.

In het eerste jaar heb ik in totaal bijna 10.000 bezoekers gehad op mijn weblog. Is dat veel? Niet als je het vergelijkt met grote websites die dit soort aantallen per uur halen, maar het is wel genoeg om ermee door te gaan. Toch gaan er een paar dingen veranderen. Iedere week probeer ik op vrijdag een weblog te publiceren. In de weken dat Accountancynieuws niet verschijnt zal dat een wat uitvoeriger blog zijn. In de weken dat Accountancynieuws wel verschijnt zal het weblog een verdieping zijn op het artikel dat ik geschreven heb voor die aflevering van Accountancynieuws. Denk bijvoorbeeld aan het opnemen van links naar relevante websites, een filmpje over het onderwerp of nog wat aanvullende gedachten. 2008 zal voornamelijk in het teken staan van Innovatie. Het hoe en waarom lezen jullie in het eerste nummer van Accountancynieuws. Is er een keer iets bijzonders, dan zal ik het zeker niet nalaten om dat te vermelden.

Tot vrijdag!

Geen opmerkingen: